Torsdag 31. august har vi satt dette temaet på dagsorden som et ledd i videreutviklingen av interimledelse. Vi ønsker deg velkommen som interimleder til en spennende ettermiddag.
Praktisk informasjon:
- Dato: 31. august 2017.
- Tid: 12:00 - 16:00
- Sted: Polyteknisk Forening, Rosenkrantz gate 7, 0159 Oslo.
- Pris: NOK 600,-
- Påmeldingsfrist: 10. august 2017
Påmelding er bindende og det faktureres etter påmelding. Det er begrenset med plasser. Førstemann til mølla gjelder.
Program:
12:00 - 13:00: Lunsj og mingling
13:00 - 13:30: Interimledelse. Hva er status og hva skjer fremover?
Vegard Rooth. Administrerende direktør Interimleder AS.
13:30 - 14:00: Hvordan selger du deg inn som Interimleder?
- Situasjon, Problemstilling og Spec.
Tor Hansen. Partner i Interimleder AS.
14:00 - 14:30: Hvordan lykkes med et interimoppdrag?
Rolf Henrik Svendsen. Partner i Interimleder AS.
14:30 - 14:45: Pause
14:45 - 15:15: Interimledelse - å skape varige resultater på kort tid - etterlat deg en god plattform for videre handling!
Anne B. Heyerdahl. Fersk erfaring som Interim Category and Procurement Manager.
15:15 - 15:45: Overleveringen til nestekvinne/mann?
Leanne Drøyer. Mange års erfaring som Management for hire.
15:45 - 16:00: Q&A