Merk: Dette webinaret er dessverre stengt for påmelding. Takk for interessen!
Koronaepidemien har endret forutsetningene i næringslivet!
Virksomheter opplever kraftig endrede rammevilkår - og endringer skjer fra time til time og fra dag til dag. Dette medfører behov for en annen form for ledelse enn i en normal hverdag, og mange bedrifter søker relevant kompetanse.
I dette webinaret får du høre om erfaringer andre har gjort seg, og hvilke tiltak og ressurser som kan være hensiktsmessige i denne situasjonen.
I Interimleder kan vi tilby et bredt spekter av lederkompetanse med erfaring fra å håndtere kritiske situasjoner i alle deler av virksomheten og et bredt bransjespekter.
Praktisk informasjon:
- Dato: 2. april 2020.
- Tid: 09:00 - 10:00.
- Pris: Gratis
- Påmeldingsfrist: 1. april 2020
- MERK: Vi sender deg link til webinaret 2. april klokken 08:00. Klikk deg inn på denne linken når vi går live kl. 09:00 for å bli med.
NB! Vær rask med å sikre deg en plass. Førstemann til mølla gjelder.
Program:
Velkommen
- Geir Erik Lian, Seniorrådgiver i Interimleder AS
Det er krise, - jeg har vært i kritiske situasjoner før
- Børge Ousland, Bedriftseier reiseliv og Polfarer
Når krisen er overveldende
- Ingvild Huseby, Styreleder og styremedlem
Viktigheten av kommunikasjon når krisen rammer
- Siv Meisingseth, Interimleder
En pool av rådgivere sitter klare, hvordan kan vi bruke dem?
- Pål Thore Krosby, Interimleder
Merk: Vi tar forbehold om endringer i programmet.
I tillegg til dette legger vi opp til interaktiv chat gjennom hele webinaret. Vi gleder oss!